Sayfalar

26 Ocak 2014 Pazar

SABUN AŞKI VE DOĞAL SABUN KURSU

Sabun yaparken çok mutlu oluyorum içimdeki tüm duyguları ve sevgiyi onlara yansıtıyorum
O kadar çok renk,şekil,doku ve duygu var kı sabun dünyasının içinde,kimi zaman çok lezzetli bir cupcake gibi yemek istiyorsun,kimi zaman bir tablo gibi,kimi zaman bir çiçek buketi gibi ve daha sayamayacağım birsürü şey.
Sabunu yaparken önünüzde binlerce alternatif var sadece karar verin o anki duygularınızla, illa ki çok süslü püslü olmak zorunda değil.bazen bembeyaz şekilsiz bir sabun bile size çok şey anlatır.ben herçeşit sabun döküyorum ve hepsini de çok seviyorum.
Sabunun kalıptan çıkması için 48 saat çok zor bekliyorum ,çok heycanlanıyorum acaba içinden ne çıkacak,kokusu nasıl olacak,acaba nasıl keseyim diye.Lale Hocam lütfen acele etme sabırlı ol derdi.AMA BEN SABREDEMİYORUMMMMMMMMMM.
Evet sabun sabır işi her şeyden önce 4 haftalık bir olgunlaşma süresi var çünkü NaOH VE YAĞIN BİRLİKTE 4 HAFTA GEÇİRİP sabun Tuzuna dönmesi gerekiyor(kimyasal olarak)o yüzden bekliyoruz.
BEN her sabah kalkıp sabun odama gidip sabunlarımı seviyorum tekrar tekrar onları elime alıyorum,kokluyorum inanın yaşayan birşey gibiler.
Bir de onların hepsinin sokak hayvanlarına gideceğini düşününce daha da mutlu oluyorum.Daha çok çalışıyorum,daha çok araştırıyorum yeni şeyler geliştirmeye çalışıyorum ve hepsini kocaman bir sevgiyle yapıyorum

GELİN SİZE DE ÖĞRETEYİM VE SABUN DÜNYASININ İÇİNDE SİZ DE ÇOK MUTLU OLUN.


Hepinize sevgiler.
mango ve tarçılı sabun
lavantlalı ve safranlı sabun

deniz esintisi zeytinyağli sabun

böğürtlenli lavantalı sabun

sarı safran ve zeytinyağlı sabun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Size ihtiyacı var

Size ihtiyacı var
En azından yemediklerinizi verin

taştan bebekler 2

taştan bebekler 2
kadının gözü dışarıda:))))))))

yaptıklarımdan bazıları

yaptıklarımdan bazıları
Umarım yarın satılır

saat 3.27 işim yeni bitti

saat 3.27 işim yeni bitti
şişeler nasıl omuş

saat 00.22

saat 00.22
evler

saat 22.30

saat 22.30
angie uyuyor,ben çalışıyorum