Sayfalar

2 Aralık 2013 Pazartesi

Annesi ve 6 kardeşiyle birlikte bizim evin ötesinde yol kenarına atılmş olarak buldum onu.Hepsi çok şekerdi annenin gözü iltihaplı ve yiyecek hiçbir şeyleri yoktu.Hemen Pegasos Veterinerlikten Mehmet Bey geldi muayene etti ,mamalarını getirdi ,koşa koşa 2 koli süt aldım ve Mihriban Hanım'la birlikte onlara derme çatma bir sığınak yaptım ,kulübe temin edinceye kadar.Akşam geçti, sabah geldiğimde yuvada tek başına bu yavrucak yatıyordu sonra anne geldi yavrular yoktu!Tüm çevreyi aradık taradık Yavrulardan hiçbir iz bulamadık ya birileri aldı, ya da anne yavruları taşıdı ama niye bu yavruyu taşımadı?Bence yavruları birileri aldı Çok üzüldüm tabi kahroldum.O günde öyle geçtikten sonra sabah kalkıp evin önüne baktığımda yavru tek başına bizim kapının önünde yatıyordu.Anne onu getirip bizim kapının önüne terkedip gitmişti. Bekledik bekledik gelmedi....Şimdi onun annesi BENİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Size ihtiyacı var

Size ihtiyacı var
En azından yemediklerinizi verin

taştan bebekler 2

taştan bebekler 2
kadının gözü dışarıda:))))))))

yaptıklarımdan bazıları

yaptıklarımdan bazıları
Umarım yarın satılır

saat 3.27 işim yeni bitti

saat 3.27 işim yeni bitti
şişeler nasıl omuş

saat 00.22

saat 00.22
evler

saat 22.30

saat 22.30
angie uyuyor,ben çalışıyorum