Sayfalar

30 Aralık 2013 Pazartesi

SABUN YAPMAYA BAŞLADIMMMMMMM

Sevgili dostlarım uzun süredir size yazamadım ,çünkü  %100 doğal ev yapımı sabun kursumu tamamlayıp deli gibi sabun yapmaya başladım.Sabun hocamın dediğine göre artık hem sabun kursu verebilirim hemde çok güzel sabunlar üretebilirim.
Kursa gideren bu olayı bayağı hafife almışım ama asla ve asla bilirkişilerden eğitim almadan ve kafaya göre yapılacak birşey değil doğal ev yapımı sabun yapmak.Ama Sevgili Lale Hanım ve Annesi Nazan Hanım  aromaterapi,fitoterapik yağlar ve ne işe yaradıkları ,doğal sabun yapımında bunlardan nasıl faydanıldığını,yaparken dikkat edimesi gerekenler,hijyen,% 100 doğal sabun pigmentleri, hangi bitkilerden faydalanabilirim , öyle detaylı bir eğitim verdiler ki eve döndükten sonra yapım aşamasında hiç sıkıntı çekmedim.
Soğuk yöntemle sabun yapımında sabunu yapar yapmaz kullanamıyorsunuz 4 haftalık bir olgunlaşma süresi var O yüzden bu günlerde çok bol sabun yapmam lazım ki ocak sonuna yetiştirebileyim ve öğrencilerime de onları gösterebileyim.

Sevgiyle kalın.
PORTAKALLI SHEA BUTTER LI SABUN

ROİBOS ÇAYLI SPİRİLUNA YOSUNLU SABUN

HAŞHAŞLI,NAR ÇİÇEKLİ VE KUŞBURUNLU SABUNLAR

HİNDİSTAN CEVİZLİ NEMLENDİRİCİLİ SABUN
PORTAKALLI, BALLI ,TARÇINLI VE YULAFLI SABUN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Size ihtiyacı var

Size ihtiyacı var
En azından yemediklerinizi verin

taştan bebekler 2

taştan bebekler 2
kadının gözü dışarıda:))))))))

yaptıklarımdan bazıları

yaptıklarımdan bazıları
Umarım yarın satılır

saat 3.27 işim yeni bitti

saat 3.27 işim yeni bitti
şişeler nasıl omuş

saat 00.22

saat 00.22
evler

saat 22.30

saat 22.30
angie uyuyor,ben çalışıyorum